joi, 4 august 2016

Cum ajungi la Tatăl de sus – Cum am ajuns Eu, să-ţi scriu – II –



Numai prin Iisus, ajungi la Tatăl de sus,
Prin revelaţie, aşa mi-i s-a spus ...
Şi aceasta, azi, nu-i un secret ...
De vreme ce-e scris şi-n testament.

Cu toţii ne rugăm! ... grabnic să vină ...
Ca Dumnezeu să ne scoată din această ruină,
Ce singuri ne-am clădit-o, din vremuri apuse,
Ridică-ţi inima! O vorbă din soare coborâse.

Dumnezeu e bun şi darnic în toate,
De vrei să te avânţi în libertate,
Urmează-mi paşii, şi n-ai să regreţi,
Sau te mulţumeşti, cu alte peceţi ...

Un bun maestru, e un maestru,
Avem şi aici, pe pământ terestru,
Doar să ceri, Domnului din cer,
Sfintei Treimi, prin al tău înger!

Voi continua cu acest ... mister,
Cum ajungi la Tatăl, dacă şi vrem,
O unică ocazie se-întrevede, şi avem,
La răscruce de drumuri, omul e-etern!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANGEL'S

ANGEL'S