miercuri, 24 august 2016

Am fost Acasă, şi-am colindat – Cum am ajuns Eu, să-ţi scriu – III –



Toată viaţa, mă simţeam departe de Dumnezeu,
Până când, mi-a apărut în visul meu ...
C-o faţă sfântă, şi nu e greu, să-l recunoşti,
O viaţă aşteptându-l, descris prin multele poveşti.

Ochii mei ca două stele, au văzut, au atins,
Tot nevăzutul, şi o mirare, m-a cuprins ...
Cum de, şi-a arătat adevărata faţă,
Mie, ce nu-ndrăznesc, a-i face faţă ...

M-a cuprins aşa, o mare bucurie,
La calmul ce-l avea pe faţă, sincer să fie,
O privelişte frumoasă, ca-ntr-o împărăţie,
Unde ar putea să fie? la Tata cu multă iubire.

Am fost Acasă la El, şi-am colindat ...
Vă las acum, voi reveni, să nu cad în păcat,
Că vremuri bune, şi calde se anunţă,
Lumină, Pace, din această poezie micuţă!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANGEL'S

ANGEL'S