sâmbătă, 2 mai 2015

UN SUFLET ALES




                        Eu l-am ales, pe-al meu,
                        Mulțumesc lui Dumnezeu,
                        Că mi l-a adus în cale,
                        În august de sărbătoare.

                        Vino al meu suflet vibrant,
                        Și te rog nu fi, distant,
                        În inima meadesăvârșire,
                        În marea noastrădescoperire.

                        Și în ceas de noapte,
                        Să fim mai aproape,
                        La o mică desfătare,
                        În vis și în realitate.

                        Vino, dragul meu suflet blând,
                        În ceas de noapte, bătând,
                        În dor de ducă, alergând,
                        Spre a mea inimă vibrând,
                        Să simt al tău puls accelerând!



 AUTOR  Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANGEL'S

ANGEL'S